CELEMI Livon Lite


A Celemi Livon Lite™ segít, hogy a résztvevők gyorsan megértsék a marketing és a branding elveit. A szimuláción keresztül könnyen érthetővé válik a vállalat marketingstratégiája.

A résztvevők többek között az alábbiakat tanulják meg:
• Piaci részesedés értelmezése
• Versenyelőnyök kiaknázása
• Marketing Investment és erőforrások elosztása
• Promóció jelentősége
• Jövedelmezőség tervezése
• Árképzés kialakítása
• Fogyasztói viselkedés elemzése
• Szegmentáció kialakítása
• Vevő profil meghatározása és targetálás

Bővebb információért lépjen velünk kapcsolatba!

A program időtartama: 1 nap

Résztvevők száma: minimum 4 fő

Vissza

További szimulációk:

A képhez tartozó alt jellemző üres; Apples-Oranges-General-Logo-with-tagline-2126-1024x137.jpg a fájlnév
A képhez tartozó alt jellemző üres; Livon-Logo-with-tagline-2126-1-1024x135.jpg a fájlnév
A képhez tartozó alt jellemző üres; Performance-with-tagline-2126-1-1024x135.jpg a fájlnév
A képhez tartozó alt jellemző üres; PARTNER-STOCK-Logo-Tag-1-1-1024x137.png a fájlnév
A képhez tartozó alt jellemző üres; Decision-Base-Logo-with-tagline-2126-1024x137.jpg a fájlnév
A képhez tartozó alt jellemző üres; Tango-Logo-with-tagline-2126-1024x135.jpg a fájlnév
A képhez tartozó alt jellemző üres; Enterprise-with-tagline-2126-1024x136.jpg a fájlnév
A képhez tartozó alt jellemző üres; Sales_Endeavour_Tag_2126-1024x139.jpg a fájlnév
A képhez tartozó alt jellemző üres; Cayenne-Logo-with-tagline-2126-1024x137.jpg a fájlnév