Ahol Megoldás Születik

Munka közbeni felmérés, fejlesztés

Fejlesztés

Erősségek

fejlesztendő területek

fókusz

területi felmérés
0 +
Elégedett vállalat
0 +
értékesítő
0 +
Elhasznált toll
0 +

fejlesztés feltételezések alapján?

MUNKA KÖZBENI FELMÉRÉS (Shadowing/ Audit)

Egy csapat fejlesztése nem indulhat feltételezésekből – pontos képre van szükség a napi működésről. A munkaközbeni felmérés során a területen, valós látogatások közben figyelhető meg a látogató teljesítménye, és így nem elméleti, hanem gyakorlati visszajelzésre ad lehetőséget. Ez a módszer segít megérteni, mi történik valójában az orvossal vagy a gyógyszerésszel folytatott beszélgetésben, hogyan épül fel, hol akad el, és milyen tényezők segítik vagy gátolják az értékesítést. Mindez objektív képet biztosít a vezető számára a csapat erősségeiről és fejlesztendő területeiről. Így elkerülhető, hogy általános képzések helyett célzott lépéseket tegyen a vezető, pontosan oda avatkozunk be, ahol a legnagyobb szükség van rá. A munkaközbeni felmérés tehát nem ellenőrzés, hanem diagnózis, amely a fejlődés első lépése.

Főbb témák:

tényleg a tréningteremben történik a változás?

MUNKA KÖZBENI FEJLESZTÉS (Területi coaching/ Pároslátogatás)

Az igazi fejlődés nem a tréningteremben, hanem a területen dől el. A munkaközbeni fejlesztés lényege, hogy a résztvevő a látogatással párhuzamosan kap visszajelzést, a tanácsadó gyakoroltatja az új technikákat, és segít azok azonnali beépítésében. Így nem elméleti tudásról van szó, hanem azonnal alkalmazható készségekről, amelyeket a látogató már a következő alkalommal használni tud. Ez a folyamat sokkal gyorsabban és tartósabban építi be az új működést, mert a megszokott közben, valós ügyfélszituációban történik. A vezető számára is értékes, mert a változás mérhetővé válik a mindennapi munka során. A munkaközbeni fejlesztés biztosítja, hogy a tréning ne egyszeri élmény legyen, hanem valódi, hosszú távú eredményt hozzon.

Főbb témák:

dr.Várkonyi Ágnes, Integrated Marketing Director CE&B, Janssen

Dr. Várkonyi Ágnes

Integrated Marketing Director CE&B, Janssen

Egymásra épülő, egységes metodológiára épülő, strukturált tréningterv a vállalat összes szintjének (a reptől a general managerig)

Dr. Popp Gábor Amgen

Fair ügyfélkezelés és azt kapjuk, amire a leginkább szükségünk van. Ezen túl kiemelném a rugalmasságot, ahogy a tréning menetét még menet közben is tudtál alakítani a tematikán az aktuális helyzetnek, igényeknek megfelelően. Ezen túl számomra mindig fontos volt a handout biztosítása és a tréningek utánkövetése, amit mindig megkaptunk. Máig visszanézem az akkori jegyzeteimet.

bg grapich 1.png
fairdelalsolution
druggist showing talking advising drugs, painkillers, antibiotics, consulting female customer client
druggist shaking customer hand while buying drugs, painkillers, medicines in pharmacy drugstore

Szeretnél részletes tematikaajánlót?

 Írj nekünk, és segítünk megtalálni a csapatodhoz illeszkedő fejlesztési irányt!

fairdeal

Copyright © 2025 Fairdeal Solutions - minden jog fentartva

Üzemeltető:

  • Szolgáltató neve: FairDeal Solutions Kft.

  • Szolgáltató székhelye: 1119 Budapest, Andor utca 21/C fszt. 1.

  • Cégjegyzékszám: 01 09 395316
  • Adószám: 22925279-2-43