Ahol Megoldás Születik

Tréningek

Nem elméleti képzéseket tartunk. Minden témánk arra épül, hogy a résztvevők a saját, valós helyzetüknek megfelelő, gyakorlati eszközöket kapjanak.

Valódi helyzetek – valódi válaszok.

Fejlesztés

Gondolkozás

Interaktivitás

szemléletváltás

Tréning
0 +
Elégedett vállalat
0 +
értékesítő
0 +
Elhasznált toll
0 +

TRÉNINGEK

A tréningjeink meghatározott irányvonalat követnek, de interaktív, workshop jellegűek, ahol a gyakorlat, az összefüggések és a megoldások átadása a cél. A tréningjeink során nem csak a megoldások kerülnek előtérbe, hanem a megoldások mögött álló elvek, összefüggések megismerésére, megértésére is sor kerül. A tréningek közös célja az emberek gondolkodásmódjának megváltozása. A gondolkozás megváltozása kihat a viselkedés megváltozására, aminek eredménye egyénhez igazodó, természetes, hiteles és tartós.

fairdelalsolution
druggist shaking customer hand while buying drugs, painkillers, medicines in pharmacy drugstore
patient in wheelchair greeting doctor at the reception
pharmacist is asking about a patient's condition in order to prescribe medication according to the patient's symptoms who come for prescription consultation in a modern pharmacy.

Milyen típusú tréningeink vannak?

Értékesítési kommunikáció

Főbb témák:

Ellenvetések kezelése

Főbb témák:

Manipulatív viselkedések felismerése és kezelése

Főbb témák:

Tárgyalás nehéz ügyfelekkel

Főbb témák:

Ügyfélcsoportok Stratégikus Menedzsmentje

Főbb témák:

Asszertivitás, asszertív kommunikáció

Főbb témák:

Személyiségre szabott értékesítés

Főbb témák:

Előadástechnika 

Főbb témák:

dr.Várkonyi Ágnes, Integrated Marketing Director CE&B, Janssen

Dr. Várkonyi Ágnes

Integrated Marketing Director CE&B, Janssen

Egymásra épülő, egységes metodológiára épülő, strukturált tréningterv a vállalat összes szintjének (a reptől a general managerig)

Dr. Popp Gábor Amgen

Fair ügyfélkezelés és azt kapjuk, amire a leginkább szükségünk van. Ezen túl kiemelném a rugalmasságot, ahogy a tréning menetét még menet közben is tudtál alakítani a tematikán az aktuális helyzetnek, igényeknek megfelelően. Ezen túl számomra mindig fontos volt a handout biztosítása és a tréningek utánkövetése, amit mindig megkaptunk. Máig visszanézem az akkori jegyzeteimet.

bg grapich 1.png
fairdelalsolution
buyer in pharmacy giving druggist medical prescription for medications, drugs, antibiotics, pills
druggist shaking customer hand while buying drugs, painkillers, medicines in pharmacy drugstore

Szeretnél részletes tematikaajánlót?

 Írj nekünk, és segítünk megtalálni a csapatodhoz illeszkedő fejlesztési irányt!

fairdeal

Copyright © 2025 Fairdeal Solutions - minden jog fentartva

Üzemeltető:

  • Szolgáltató neve: FairDeal Solutions Kft.

  • Szolgáltató székhelye: 1119 Budapest, Andor utca 21/C fszt. 1.

  • Cégjegyzékszám: 01 09 395316
  • Adószám: 22925279-2-43

Értékesítési kommunikáció

a látogatás nem csak jelenlét

Azt gondoljuk, mindenki értékesít, aki beszélget, kérdez, kapcsolódik? A kapcsolatépítés fontos, de nem elég! A cél az, hogy hatást gyakoroljunk az ügyfélre és eljussunk a döntésig. A beszélgetés irányítása, az ügyfél igényeinek felismerése és megértése, a tűpontos érvelés, a tudatos alkalmazása mind ebben segít. Az értékesítők nemcsak partnerként, hanem befolyásgyakorlóként lesznek jelen – tudatosan.

Főbb témák:

Ellenvetések kezelése

amikor a „nem” még nem döntés

Azt hisszük, aki kifogást emel, az már elutasított? Egy ellenvetés nem elutasítás – csak egy válasz előtti állomás. A profi látogató felismeri, mi húzódik meg a reakció mögött: bizonytalanság, információhiány vagy korábbi tapasztalat. Aki felismeri, mi van a szavak mögött, és megtartja a beszélgetés irányítását, az nem akadályként, hanem lehetőségként kezeli az ellenvetéseket és így eljut a döntésig.

Főbb témák:

Manipulatív helyzetek

udvarias mosoly vagy rejtett játszma?

Minden együttműködés valóban az, aminek látszik? Az értékesítési helyzetekben gyakran olyan reakciók lassítják, sőt, lehetetlenné teszik a folyamatot. Ezekkel látszólag nem lehet mit kezdeni, könnyen elveszíthető a kontroll és végül olyan megállapodás születhet, ami egyik félnek sem igazán előnyös. Aki képes felismerni a rejtett játszmákat, és magabiztosan reagál rájuk, az megőrzi a szakmai pozícióját és olyan megállapodásokhoz jut, amelyek valóban működnek.



Főbb témák:

Tárgyalás nehéz ügyfelekkel

fal vagy lehetőség?

Tényleg lehet tárgyalni valakivel, aki semmire nem nyitott és csak a saját érdekeit hajtja? A látszólagos patthelyzet mögött mindig van egy rejtett érdek vagy érzelem – ha ez felismerhető, a látszólagos fal ajtóvá válik. Aki érti a viselkedések mozgatórugóit, nem pozíciót veszít, hanem céltudatosan, mégis korrekten vezeti végig a tárgyalást – akár a legnehezebb ügyféllel is.

Főbb témák:

Ügyfélcsoportok Stratégikus Menedzsmentje

intuíció vagy tudatos rendszer?

Át lehet egyáltalán látni, mi zajlik egy nagyobb intézménynél a döntések mögött? A kulcsügyfelek kezelése nem adminisztráció – hanem stratégiai, adatvezérelt kapcsolatépítés. Aki képes feltérképezni a vevőcsoportok belső működését és döntési folyamatait, az nemcsak jelen van, hanem valódi partnerként építi a hosszú távú kapcsolatokat.

 

Főbb témák:

Asszertivitás

engedékeny vagy kemény?

Egy értékesítő vagy túlságosan alkalmazkodik, vagy túl határozott – lehet ezt egyáltalán egyensúlyban tartani? Az asszertivitás nem stílus, hanem tudatos viselkedés, önképviselet, akár nyomás alatt is. Aki képes tisztán kommunikálni az érdekeit, megőrzi a szakmai hitelességét, miközben kapcsolatot is épít. Az egészséges egyenrangúság nem alakul ki magától – meg kell tanulni képviselni.

Főbb témák:

Személyiségre szabott értékesítés

egyforma stílussal minden ügyfélhez?

Tényleg működhet ugyanaz a megközelítés mindenkinél? Az értékesítés egyik legnagyobb hibája, ha mindenkit ugyanúgy próbálunk megszólítani. A DISC modell segít felismerni, kivel ülünk szemben, és ahhoz igazítani a kommunikációt. Ez nem címkézés, hanem tudatos alkalmazkodás – a gördülékenyebb kapcsolatok és a hatékonyabb értékesítés érdekében.

Főbb témák:

Előadástechnika

attól még nem figyelnek, hogy beszélünk

Tényleg elég jól beszélni ahhoz, hogy a másik figyeljen is? Az orvosok és patikusok ideje rövid – az üzenetnek azonnal át kell mennie. Egy jó téma is unalomba fulladhat, ha nincs jól felépítve. A tudatosan szerkesztett, hallgatóságra szabott előadás viszont nemcsak informál, hanem cselekvésre ösztönöz – és emlékezetes marad.

Főbb témák: